Strani

nedelja, 10. april 2016

POMLADNA RAZIGRANOST

Zunaj je končnno, tudi pri nas na Gori, prišla pomlad. Že pridno odštevam, da bomo pred hišo videli cvetoče rožice in pisane metuljčke. A ker metuljčkov zunaj še ni, si pričakovanja po njih blažim s tem, da mi delajo družbo v delavnici.
Tudi pri tokratnjem izdelku, sem uporabila več izdelkov Najlepši par, seveda sem morala preiskusiti novo šablonico Taga, ki je uporabna na več načinov, zato pohvala Tini, ker so njene šablonice vedno tako vsestranske in uporabne. Poleg pa seveda ni smel manjkati metuljček (a sem že omenila, da sem res obsedena z metuljčki :DDD Zato prijavljam tudi tole voščilnico v Galerijo aprila.

2 komentarja:

  1. Kako nežen metuljček je tole in prav paše na tagec! Zelo lepa voščilnica je. Tinine šablonice so res vsestranske in tako dobro se jih da kombinirati med seboj, kajne ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako lepa...z rahlim vintage pridihom. Pa tako zelo lepo si pobarvala metuljčka. Hvala za prijazne besede :-))).

    OdgovoriIzbriši