Strani

nedelja, 15. januar 2017

DRŽALA ZA DUDO

Držala za dudice postajajo vedno bolj uporabna, tudi sama sem tale vikend izdelovala kar tri. Kar mi je bilo tako ali tako v veliko veselje, ker sta les in papir tista, ki me najbolj navdušujeta.
Ker je bilo eno držalce namenjeno temu, da ga naročnica podari naprej, sem izdelek še nekoliko opremila z napisi iz Najlepšega para. Poleg sem priložila še malo čestitko, ki se barvno ujema z držalcem in jo lahko naročnica uporabi kot čestitko poleg darilca.

Ker sem za embalažo uporabila izdelke iz Najlepšega para, svoj izdelek prijavljam v Prvo letošnjo galerijo (da ne bodo vedno prijavljene le voščilnice :D )

Pozdravček

2 komentarja:

  1. Kako prakticno darilce za mikenega clovecka in tako lepo izdelano. Se vidi, da je vkljucena ljubezen ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ooo, kako lepo si tole naredila. Krasno darilo je nastalo!

    OdgovoriIzbriši